DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU CITROEN MODELOVÁ ŘADA XSARA PICASSO TYP KAROSERIE SEDAN RODINNÁ ÚROVEŇ VÝBAVY VYSOKÁ STŘEDNÍ PLUS MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10TD PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5 TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ BARVA KAROSERIE KDD - LAK PÍSKOVÝ SABLE BIVOUAC TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ VELUR CORINTHIEN "KH" BARVA ČALOUNĚNÍ "FZ" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 L MOTOR (TYP) MOTOR TYP EW/DW EMBLÉM BEZ MONOGRAMU ÚROVEŇ VÝBAVY VYSOKÁ STŘEDNÍ PLUS TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ BARVA KAROSERIE KDD - LAK PÍSKOVÝ SABLE BIVOUAC TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ VELUR CORINTHIEN "KH" BARVA ČALOUNĚNÍ "FZ" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 L ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU CT 22 X 18 PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ VSTŘIKOVACÍ SYSTÉM BOSCH TĚLESO ŠKRTICÍ KLAPKY (SÁNÍ VZDUCHU DO MOTORU) BEZ TĚLESA ŠKRTICÍ KLAPKY (SÁNÍ MOTORU) MOTOR VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10TD DETEKTOR VODY FILTRU MOTOROVÉ NAFTY BEZ DETEKCE VODY V NAFTOVÉM FILTRU BLOK VÁLCŮ (MATERIÁL) LITINOVÁ SKŘÍŇ VÁLCŮ PALIVO NAFTA EMISNÍ PŘEDPIS (MOTOR) ODST EMISÍ EU 2000 (MOTOR) MOTOR (TYP) MOTOR TYP EW/DW CHLAZENÍ OLEJE MONT VÝMĚNÍK CHLAD KAPALINY/OLEJE MOT CHLAZENÍ MOTORU CHLADIČ 27 MBA - 21 DM2 - ROZTEČ 1,1 OHŘEV OKRUHU ODVODU PLYNŮ Z KLIKOVÉ SKŘÍNĚ BEZ ŽHAVENÍ OKRUHU ZMĚNA VÝKONU (MOTOR) STANDARDNÍ VÝKON PALUBNÍ DIAGNOSTICKÝ SYSTÉM EOBD AUTODIAGNOSTIKA "EOBD" BEZ AKCELEROMETRU ZAŘÍZENÍ NA SNÍŽENÍ EMISÍ VE VÝFUKOVÝCH PLYNECH RECIRKULACE VÝFUKOVÝCH PLYNŮ "EGR" TECHNICKÝ EMISNÍ PŘEDPIS VOZIDLA TECHNICKÉ ODSTRAŇOVÁNÍ EMISÍ VOZIDLO L4 FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC BEZ PRACHOVÉHO FILTRU VENTILÁTOR 1 VENTILÁTOR 3 RYCHLOSTI 460W PROTIBLOKOVACÍ SYSTÉM ABS PROTIBLOKOVACÍ SYSTÉM KOL ABS ZADNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUT TYČ ZAD PRŮM 21 ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ PŘEDNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUT TYČ PŘED PRŮM 21 ODPRUŽENÍ / ZAVĚŠENÍ NORMÁLNÍ PÉROVÁNÍ DYNAMICKÉ ŘÍZENÍ STABILITY BEZ SYSTÉMU ESP